Dressyrträning för Ekan

Direkt när jag slutade skolan såcyklade jag ner till stallet och hämtade Dusty i hagen och började borsta henne sen när jag var klar med det så lindade jag henne, vi hade den vita outfiten idag !
så fin i den träningen var ju på wittvång och det gick superbra tycker jag, hon var super fin i traven redan från början och det kändes sån skillnad på hela ponnyn !
Men vi red igenom LB:1 som gick ganska bra, väldigt mycket att ta in men jag ska försöka ! :D
Erika är så sjukt bra tycker jag ! Dusty blir en helt annan ponny när jag rider för henne !
nu är jag taggad tills lördag, TAGGA :D

imorrn får hon vila, ska frisera henne lite då :) så hon blir lite finare, hon är ju finast men då blir hon ju finare än finast ! :D

pusss



glömde kameran i all stress, men en Iphone bild kan ju alltid passa ;D

Kommentarer
Postat av: wilma

Kullllllllll!!!:)

gick det bra att lasta??

2011-05-12 @ 13:54:26
URL: http://poniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0