:)

var i staller redan kl 2 idag, cyklade som en galning till stallet för att se hur det såg ut och det var fortfarande svullet men jag borstade henne lite och sen så ställde jag henne i spolspiltan och spolaed bebet med kallt vatten och sen så tog på mera Aloe vera ( och det funkar, det är nedkylande. Var någon som skrev att det inte funkade ? ) och stog och maserade in det ganska länge.
men jag tog ut henne och gick med henne, mamma var där på förmiddan och gick så hon hade gått lite iallafall sen tog jag in henne och borstade henne lite till och sen så mockade jag medan Dusty fick lite hö att tugga på.
Och då tyckte jag att det hade gått ner lite på svullnaden det var inte lika mycket som igår så det var skönt !
sen tog jag ut henne i en lite n hage som hon fick gå själv i och då såg det helt normalt ut, möjligtvis lite på insidan om hon har fått någon spark så var hon lite ''bubblig'' men hon stog där medans jag gjorde maten och så åkte jag till wittvång, Ronja var ju där och tränade för Erika.
Jag skulle ju också varit med om det inte hade blivit såhär :/
men vi pratade med Erika och hon tyckte att jag skulle rida så vi åkte ner till stallet och skrittade på henne jobbade henne lite, ställde och böjde och det gick toppen !


Nu måste det vara borta helt imorrn, älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0