gårdagen -

hann inte skriva igår men nu kommer det !

____________________________________________________________________________________________________

Red i paddocken som jag ville ochdet gick väl ganska bra i uppvärmningen, sen så skulle jag rida programmet och då vart hon så himla pänd och kollade på allt, men jag kan skylla pådet för det åker bilder brediv banan och det stog en hingst en lite längre bit bort, hundar som skällde så då blev vi båda två lite okoncentrerade :p

men sen så försökte jag jobba så hon blev lugn bara och då gick det så mycket bättre !
halterna blev inte riktigt lika bra idag men vi jobbar på det ! :D


bild sen förra veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0