städdag

Hej,
nu är jag hemma efter en lång dag i stallet !
vi har sopat hela stallet, ställt iordning massa saker och lite småfix :)
longerade Dusty först idag och det gick väl hyffsat bra, i skritten gick det bra men sen när jag skulle börja trava så fick hon lite sått panik kanske man kan kalla det ?
hon travade sååååå hääär fort fast jag försökte lugna ner henne och sen så föll hon in i galopp och galopperade som en tok !
och det var ju på en volt så hon höll ju på att gå omkull för att hon sprang så :/
men jag fick ner henne i skritt efter ett tag och så började vi om :)
jag sprang med henen lite och tog av henne sadeln för den hade jag på och det gick mycket bättre !
sen så skrittade vi ut några stycken och mendet nya hästen bla.
släppte ihop hästarna i hagen också och då fick hon ju lite damp, HAHA ;)


bästa ponny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0