stallvardag :]

Dagen i stallet började med att jag mockade, bytte vatten, det som jag brukar göra ;)
Sen så hämtade jag henne och började borsta på min fina ponny

idag så red jag ut med sara och sandra och det gick super bra ! Dusty lyssnade super bra !
Riktigt nöjd, ska rida ut och på fältet imorrn så vi får se hur hon är imorrn med det nya bettet :)
sen efter så sadlade jag av och tog ut henne i hagen och sen så fortsatte jag med ''stall arbetet'' som jag älskar :D
och då fixade jag höpåsarna och kraften. Sen så sopade jag hela stallet och hade kul med min kompis !
sen så åkte jag hem och nu sitter jag här och kollar på ponnyakuten :)


älskling <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0