A day without you is like a day without sunshine !

Åkte till stallet vid halv 9 och började med att mocka, packa hö, göra betfor och byta vatten. Sen hämtade jag världens bästa ponny i hagen :D
Började bosta som valigt och tog på henne all utristning och sen skrittade jag vidare till banan. Började skritta fram och sen kortade jag upp tyglarna, jobbade henne lite längre i skritten idag och hn var jättefin !
Gjorde lite skänkelvikningar, öppna/sluta, halter och lite sånt och det funkade super ! Sen när jag började trava så var hon jättefin ! elelr bättre än igår, lite stum i munnen men det var mycket bättre idag. Gjorde lite samma sak som i skritten, halter, skänkelvikningar, volter. Och hon blev riktigt fin sen, inte wooow liksom men ja, ni fattar nog ;D
sen galopeprade jag lite smått och hon var jättefin där också så vi avslutade där och jag travade av henne och sen skrittade jag av henne.

gammalgammalgammalgammal bild!


BÄSTA PONNY ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0