Dagens Dusty ♥

Dagens ridpass gick helt okej, hon kändes lite ''slarvig'', och sen så lyssnade hon inte så bra på ytterskänkeln :/
jag skrittade ut först lite med en i stallet och det var ju jätemörkt och jag tänkte att jag rider bara ut men vi red inte så länge, så jag red lite på banan också. När vi red ut så körte jag lite övergånger, skritt trav skritt osv. Och då kändes hon jättefin ! sen skrittade vi hem igen och jag red in på banan, skrittade något var och sen kortade jag upp tygeln och började jobba henne som vanligt och då var hon lite vinglig typ, men ändå jättefin i formen ! :D
sen började jag trava och det kädes bra till en början men det kändes som att hon genade lite när jag gjorde 8:or och bytte varv, men jag vet inte. Formen kändes fin ! men jaja, så är det. Sen så lyssnade hon inte så bra för skänklar na idag, så jag kickade in henne så hon sprang in i ett hörn, men hon måste lära sig att det är jag som bestämmer ! men edter passet så gosade & pussa jag med henne och gav henne några äpplen :D ♥ sen fick hon gå in i sin box.


mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0