Bara så att ni vet så... typ blåser det

Innan vi åkte till stallet så åkte vi till granngården och köpte groov 90 och morötter men när jag kom till stallet så stog alla hästarna inne vilket var ganska bra för dom hade nog blåst iväg annars xD
men jag tog ut Dusty direkt och börja borsta på henne och sedan sätta på henne skydden, och sen åkte sadeln på.
Sen satte jag på mig det jag skulle ha och sen så tränsade jag henne, och sen gick vi ut i stormen :p
jag gick runt med henne på banan först och skulle se hur hon skulle reagera och resultatet var att hon brydde sig inte ett dugg haha ! jag trodde att on skulle kolla lite men jag hade fel !
så jag hoppade upp och började jobba henne i skitten, skänkelvikningar, små volter som jag stöllde henne innåt och utåt och detgick jättebra så hon var riktigt duktig !
Mamma var snäll och mockade och gjorde allt annat.


Första träningen hemma hos min underbara tränare Erika !


Kommentarer
Postat av: Maja

Köpte också morötter där idag, haha xD

2011-09-13 @ 21:17:49
URL: http://otroligahast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0