Dagens träning

Hej, cyklade till stallet direkt efter skolan idag, började med att mocka och byta vatten, packa hö och göra betfor. Sen sopade jag lite och sen hämtade jag fina Dusty i hagen !
Stog och borstade henne ett tag och sen lindade jag henne och sen sadlade jag henne med en sadel som vi hade lånat men Erika tyckte att det inte låg bra, men hon hade med sig sin systers syntetsadel som är till salu så vi testade den och den lång bra, så jag red i den idag !
den var jätteskön, så konstigt att ha ''stöd'' vid knäna, min är ju ''platt'' så det var lite speciellt.
Erika körde hårt som vanligt med sitsen och tillslut gick det jättebra, i slutet var hon fin ! hon sänkte sig fint när jag travade av henne :)
Stundtals var hon jättefin i traven också men hon var lite stum i munnen men det är ju sen igår.
Dusty var helsvett efteråt, men jag är jättenöjd !


min fiiina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0