Det finns ingen finare än du ♥

Idag var Dusty finare än finast ♥
när jag kom till stallet så började jag med att säga hej till min fina Dusty, sen gick jag in i stallet och började att göra P-sans mat och sen Dustys.
Mockade Dustys box och sen P-sans :) sen gick jag och skulle fylla på vatten i Dusty & Pojkens hage men det blev mest mys med Dusty istället ♥
sen skulle jag hämta P-san i hagen och borsta henne men det gick inge vidare, hon sprang mest runt och ville inte komma in så hon fick gå i hagen ! ^^

Fixade lite i stallet istället och sen hämtade jag Dusty och började borsta henne och mysa !
hade den bruna outfiten idag, men i alla fall, skrittade fram i 20 minuter, och sen började jag korta upp tyglarna och böja på henne och det gick jättebra ! sen när hon kändes fin i skritten så började jag trava lite och då kom mamma precis och skulle hjälpa mig, Hon var lite seg i början men efter jag hade fattat galopp då kom hon igång så sjukt fin hon blev på slutet asså, hon vart så lösgjord i sidorna och åå vad fin hon var ! red igenom LB:1 också när mamma var med och det gick också ganska bra men hon vart lite stum i munnen men annars gick det ganska bra ! :)

Sen skrittade jag av henne i 20 minuter tog av henne all utrustning, duscha av henne och ställde in henne i boxen så fick hon äta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0