du är allt jag har, jag älskar dig ♥

Idag har det varit en helt underbar dag..♥
när jag kom till stallet så började jag med att mocka, sen så gjorde jag maten till henne samt bytte vatten. Sen kom Pernilla som hon heter och då hämtade vi hästarna och började borsta dom :)
sen sadlade vi dom och satte på dom skydden och sen tränsade vi och gick ut och hoppade upp på dom och började skritta till travrakan som vi skulle rida till, tror jag har skrivit om det förut ?
men i alla fall den är ungefär 2 km lång, så då travade vi hela först.
hon tyckte att det var jättekul ! öronen frammåt hela tiden :'D
och sen galopperade vi hela vilket hon tyckte var otroligt kul ! sen skrittade vi till en liten stig som det fanns ''bommar/grenar'' som låg på marken som vi småhoppade :D
hon taggade som tusan ! och det var jättekul ! ♥
sen så skrittade vi in till banan och jobbade dom i 10 min ca och skrittade av dom sedan.
så jättebra dag idag ! :D

bezta ponnyn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0