Dusty idag

Idag när jag kom till stallet så började jag med att packa hö och göra betfor och sen mockade jag boxen.
Sen så började jag borsta på henne och sen så sadlade jag och tränsade :)
Sen skrittade jag iväg till banan för ett litet pass.
det gick väl sådär, hon var bättre än igår i allafall, hon var väldigt fin i traven i början ! men sen mot slutet så gick det inte så jätte bra, galoppen i vänster varv var jättefin men i höger ville hon vara öppen i formen hela tiden så där fick vi jobba lite extra :)
skrittade av henne när jag kände mig klar, red inte så länge men jag var trött och jag ville inte göra det värre än vad det redan var så vi slutade där ! :)

den här dagen var jag så lycklig, såhär ska det vara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0