:'(

Idag när jag och Isa kom till stallet så började vi med att göra betfor och packa hö, sen mockade vi och sen hämtade vi Dusty och började borsta på henne ♥
Testade magic brush också och dom var bra ! sen kände jag igenom ryggen för jag såg att det var en liten knöl och när jag tog på det stället så var hon öm...
jag tycker så synd om henne, det var typ vid sidan av ryggraden.
Det såg ut som attdet var ett hovavtryck så trodde ju att hon hde blivit sparkad men hästen hon står med i hagen har aldrig sparkat någon, så dom kan ju ha busat eller så kanske hon har rullat sig på en sten, man vet ju aldrig !
men jag longerade lite och smöjde på lite aloe vera så det skulle kyla ner, och sen promenerade vi med henne !
får hoppas att det blir bättre imorrn, som tur är kommer det en veterinär till stalet imorrn och ska kolla på alla hästarna, Dusty ska kolla tänderna och lite annat :)

Du ska inte ha ont ...

Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

åh va trist... hoppas det inte blir långvarigt!

2011-09-28 @ 14:01:47
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0