How you make me smile

När jag kom till stallet idag så började jag med att lägga fram bommar, gjorde den här övningen idag -->

fast lite mindre bommar. Sen fortsatte jag med att packa hö och göra betfor :)
Sen hämtade jag fina pållen i hagen och ställde upp henne på gången och började borsta.
Hon var så sjukt söt, hon stog med öronen frammåt hela tiden :')
riktigt söt va hon ♥ men sen så sadlade jag och satte på skydd, lindade bak.
sen gick vi ut till banan och skrittade fram, började trava lite senare och hon kändes fin ! fattade galopp ganska direkt och hon var fin där med men när jag skulle komma på en bom så taggade hon som jag vet inte vad haha !
men hon var jätte duktig för hon bytte galopp hela tiden så det är jag nöjd med men jag gorde den inte så mycket då hon belv så stark. Gjorde lite 8:or och ställde henne och lite allt möjligt men hon släppte inte riktigt som hon gjort dom tidiga dagarna, men stundtals var hon jätte fin ! sen skrittade jag av henne och gick in i stallet när jag var klar med det, svettig var hon så spolade av henne och släppte ut henen i hagen medans jag mocka.
Sen tog jag in henne och gav henne några motötter och sen åkte jag hem.

Foto : Emma Andersson

min fina ponny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0