låååååång dag !

hej förlåt för den dåliga uppdateringen, har ju varit på tävling hela dagen ;)
men det har varit superkul, tagit runt 400 bilder ! så det bev några.
sen nör vi kom hem till stallet så hämtade jag Dusty direkt i hagen, borstade och greja, sen så hoppade jag upp barbacka idag och red lite lätt, men det var inget att hänga i julgranen idag kan man säga !
hon var tjafsig i munnen och var springing och när jag försökte säga att nu räcker det, lugna ner dig nu så blev hon jätteseg, men hellre det ! men jag ville inte fortaätta om det skulle vara såhär s börde lite galoppsträckor på banan istället så det skulle bli något roligt av det, hon tyckte det var svinkul ! :D
sen så gick jag ut med henne i hagen när jag var klar.
sen mockade jag och fixade allt sånt och sen så startade vi en tvätt med schabrak jag och mamma :)

några bilder från tävlingen idag !

Felicia Harrysson - Miranda IX






så fina ! ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka klasser fotade du?:)

2011-09-04 @ 14:55:42
Postat av: emelie

Hej vet du om du fick några kort på mig och min ponny petronella? :)

2011-09-06 @ 11:22:28
URL: http://meemeeliee.blogg.se/
Postat av: amanda

heej , lägger du ut bilder i picasaweb? :) och vilka klasser fota du? :D

2011-09-07 @ 22:35:55
Postat av: Maja Nyman

Hej

Fick du några bilder på min och mina ponnyasr i kumla?

Maja Nyman

Spartacus jones

Caynn ? :D

2011-09-11 @ 19:03:22
Postat av: Josefine Damberg

Hejsan! Jag undrar om du har några fler bilder på mig och min ponny Bessie's Barbie än den som Emelie Jansson taggade på facebook från prisutdelningen :)

Jättefina bilder!

2011-09-16 @ 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0