Next 2 you

Som dagt, internet har inte funkat så har inte kunnat uppdatera.

igår gick det väl ganska bra, stundtals var hon jättefin men hon var lite stel, försökte ställa henne och massa men jag var sjukt stressad, skulle vara med min bästa Sanna så jag var ganska stressad så kom inte riktigt till ro. Fick säga till henne en gång att hon skulle ta det lite lungt men jaja hon var jättefin stundtals ! så det var kul!
men idag ska jag ta det så lugnt som möjligt, har studiedag idag så det är skönt ! :D
så idag ska jag spendera all min tid med fina underbara Dusty ♥
juste, tar hand om en ponny i stallet också Bella är och tävlar hela helgen så tar hand om hennes c-ponny P-san ! :D

Bella & P-san

Dusty gosiga mule :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0