Someone like you

idag när jag kom till stallet så började jag med att mocka sen när jag var klar med det så packade jag hö och gjorde betfor och bytte vatten sen gick jag och hämtade henne i hagen, grimman hade åkt över ena örat, hon var så söt ! det var som att hon sa ''hjälp mig''. 
tog in henen i alla fall och började borsta och göra i ordning henne för en ridtur, skulle rida ut med Sara som står i det ''nya'' stallet. Vi klarade oss precis från regnet så det var skönt ! :)

travade lite men skrittade mest, gick in lite på banan sen också och galopperade lite och det gick jätte bra ! :D
sen gick jag in i stallet och tog av henne all utrustning och sedan släppte in henne i boxen så hon fick äta lite :)
sen smörjde jag sadeln, sadelgjorden och stövlarna och sopade i stallet, sen cyklade jag hem.

Det är du som får mig att le, det är du som får mig att gå upp på morgonen, utan dig är jag inget, absolut inget. Jag är så sjukt glad att det ät just dig jag har idag! Jag älskar dig nu då & föralltid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0