världens bästa dusty !

idag har jag ju varit funktinär igen, men nu är jag hemma och kan skriva igen ;)

vaknade 20 i 9 och åkte till wittvång då, sen var jag där till kl 6 ungefär, åkte direkt till Dusty efter det och tog in henne direkt och började bortsa och linda benen och gjorde allt som skulle göras innan hon blir riden ;)
sen skrittade jag och Cassandra ut lite, skrittade fram dom och gick in på banan och började jobba henne och hon var faktiskt fin, trodde inte att hon skulle vara så fin, hon var lite att hon ville gå upp ur formen något mycket i skritten typ ''orkar inte jobba''  haha men hon var jätte duktig ! :D
gjorde lite skänkelvikningar, travökningar och lite allt möjligt haha ;D men när jag ska flytta henne för vänster skänkeln så går det inge vidare..
jag vet inte hur jag gör ! tror jag inte är tillräckligt stark i benen kanske ? haha!
men annars gick det jättebra, hon var fin, de jättefina låga sommen börjar komma, sakta men säkert !
sen spolade jag av henne, shit vad svettig hon var haha men duktig var hon ♥
sen så gjorde jag maten och mockade + bytte vatten.

fina fina ponnyn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0