You're always lovely


Du är en bästa jag vet ♥

Mamma ringde nyss, hon var i stallet när veterinären kom (jag var i skolan) och först så kollade hon på tänderna och raspade dom lite bara, dom drogade ner henne lite så ska inte rida idag heller :( men ska ta en promenad !
men i alla fall så kollade dom på sadlarna och det visade sig att hoppsadeln låg jättebra nu men dressyrsadeln låg inte 100, hon har väl musklat på sig så mycket så vi får kolla på en ny ! :) och sen var det 2 : delade bettet för långt, när mamma och jag köpte det så tyckte vi att det var för kort :p men vi får kolla runt lite :)
ska sticka ner till min fina prinsessa nu, ses senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0