APRIL APRIL ! :D

Självklart ska jag inte lägga ner bloggen, jag fick bara en känsla att jag kanske skulle sluta, jag vet inte..
Men jag ska verkligen inte göra det, jag VILL skriva mina ridpass, bläddra tillbaks och kolla. Det vill jag men jag vet inte om ni tycker det är bra det jag skriver, VAD VILL NI LÄSA KÄRA NI?
Jag VILL blogga, jag SKA blogga!

ÖNSKA INLÄGG NU TJEJOR OCH KILLAR!!!!!
I det inlägget jag skrev att jag kanske ville sluta o.s.v det stryker vi ett sträck över men jag vill tacka för alla otroligt fina kommentarer, ni peppar mig massor ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker att det är roligt att läsa om när du rider Dusty och gärna mycket bilder.

2012-04-04 @ 08:51:04
URL: http://ponnyandphoto.devote.se
Postat av: Emelie

skulle vara najs med lite nya bilder :)♥

2012-04-04 @ 10:13:16
URL: http://gemes.blogg.se/
Postat av: Lollo

Filmer och bilder från idag bland annat!! Ja kan försöka se till och filma iallafall! :D

Sen kanske lite ridtips och massa kul som händer med dej och dusty :) eran tävlingsplan för våren...

2012-04-04 @ 10:13:32
Postat av: Lollo

Bilder och filmer från idag! :D



Tävlingsplaner för våren, ridtips och allt som händer med dej o dusty!

2012-04-04 @ 10:15:56
Postat av: Lollo

Bilder och filmer från idag! :D



Tävlingsplaner för våren, ridtips och allt som händer med dej o dusty!

2012-04-04 @ 10:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0