Åsiktsinlägg - pris på tävling

Något som jag tycker är viktigt på tävling är hederspriset, hur kul är det att vinna schampo egentligen? [Till sig själv] Det klart att det inte behöver vara dyrt, men istället för att köpa schampo så kanske man kan köpa en fin grimma eller något för samma pris, men då får man köpa i rätt storlek också, det är många dåliga på.

Dom flesta ponnyer har ju COB, Dusty kan ha ponny också men så svårt borde det väl inte vara, eller? I söndags så vann jag en sopborste.. Först så tänkte jag, vad ska jag ha den till? Vi har ju massor hemma men den var riktigt snygg faktiskt! Men ändå, inte det roligaste priset men helt okej.

Grimskaft, vattenhinkar, borstar, eller vad det nu är, de flesta som har egen häst har nog det tror jag. Pris som jag tycker är bra är typ biobiljetter, det kommer alltid till användning, har vunnit det en gång. Riktigt bra pris! Presentkort på Hööks har jag också vunnit, så kan man ju köpa vad man vill för dom pengarna stället, då blir det ju mycket roligare! Bra pris tycker jag!



Vad tycker ni ? ^^

Kommentarer
Postat av: Amanda

A jag håller med ;)

2012-04-21 @ 19:20:30
URL: http://ponnyandphoto.devote.se
Postat av: Cajsa

Håller med ! :D <33333333333333

2012-04-21 @ 20:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0