Dagens GRYMMA ridpass 21/4 [Dusty♥]

När jag kom till stallet så tog jag lång tid på mig hihi, mockade, packade hö och gjorde krafften. Sen fixade jag lite annat ^^ Sen tog jag in min älskade Dusty och borstade henne, hon var ovanligt ren haha! :D Snackade lite med Bella och Cassandra medans jag sadlade och tränsade och sen ut på banan.
Skrittade fram och sen jobbade henne i skritten, hon kändes riktigt fin redan från början! Sen kom Cassandra och skulle ta bort lite hinder på banan och då snackade vi i typ 45 minuter.. hehe. Så hon fick en lång framskrittning hihi! :D Sen började jag trava henne och åå, finner inte ord, hon var så himla fin! Hon hade bakbenen med sig verkligen och jobbade på frammåt!
Sen galoppen, den ska vi inte ens snacka om! Hon var så himla fin i den! Galopperade över en bom och det gick såhäääär bra, hon var så himla duktig. Hon hade samma lugna tempo hela tiden och skyndade sig inte över bommen utan tog steg för steg, övergångarna satt som en smäck, galoppfattningarna blev helt okej, när jag hade galopperat ett tag så saktade jag av och travade över några bommer, gick superbra det med!
Sen när jag hade travat över bommarna i båda varven så galopperade jag henne lite igen, och då testade jag att släppa tyglarna som vi gjorde på en Erikaträning. Hon stannade kvar i formen, asså den känslan är så sjukt underbar, går inte att beskriva. Hon är i sån balans, åå min prinsessa ♥ Sen travade jag av henne och skrittade av henne! Hon var så G R Y M T fin, berömde henne massa hela tiden!
Jag älskar dig mest av allt, bästa Dusty ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0