Dagens härliga ridpass 24/4 [Dusty♥]

Idag när jag kom till stallet så gick jag in i Dustys hage för att hälsa på en väldigt glad Dusty. Hon är så härlig, hon sprider sån energi! Gick in i stallet sen för att mocka och göra hennes mat + att jag sopade lite och fyllde på lite mer vatten i hagen. Sen gick jag ut i Dustys hage igen för att hämta henne.
Idag red jag ut, det var så himla roligt! Red på den vanliga vägen som jag bruakar rida och så jobbade jag henne lite i skritten och gjorde lite skänkelvikningar och samma sak i traven,  det gick superbra!
Sen red jag in på en grusväg där jag skulle galoppera och shit vad roligt det är, hon har öronen spikade frammåt :D Så himla härligt var det, i alla fall så jag gjorde det 3 gånger och sen red jag ut på ett fält och galopperade, det var väldigt blött så jag gjorde många halvhalter och så söt som hon är så söker hon sig neråt i formen, jag hade tänkt att hon skulle få slippa det men aja, hihi! Sen red jag åt wittvång och travade lite och hon var riktigt riktigt fin ibland! Sen skrittade jag hemmåt igen. Hon var så himla pigg och skulle vara i stallet på direkten haha, sötan :D
finaste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0