Dagens ridpass 20/4 - [Dusty ♥]

Hej! Det blir ingen videoblogg, hinner inte :/ har gjort ganska mycket ikväll men kanske en annan gång!
När jag kom till stallet idag så började jag med att packa lite hö och göra krafften, sen mockade jag och bytte vattnet i boxen ^^ Sen tog jag in min fina blöta ponny som jag spolade av benen på lite och borstade henne ganska snabbt så hon inte skulle börja frysa, när jag hade sadlat så började hon frysa lite så det var bara att lägga i en växel till så hon skulle få komma ut och röra på sig!

Skrittade fram på långa tyglar i 5 minuter sen jobbade jag henne resten i skritten för hon var så himla pigg! Sedan började jag trava henne lite och hon kändes helt okej fin. Jobbade henne lite på volter, en pigg Dusty var det jag red idag och när hon är sådär pigg så kör hon ut bogarna och bara springer ibland och det var lite det hon gjorde idag men jag tycker det gick ganska bra stundtals! 
Men ibland, då var hon riktigt riktigt fin! I galoppen så var hon också riktigt riktigt fin när jag verkligen jobbade, ibland så var hon lite på tårna men annars superfin! Bästa ponnyn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0