Dagens ridpass 22/4 - [Dusty ♥]


När jag kom till stallet idag så började jag, Bella och Cassandra att göra i ordning hästarna för en uteritt! 
Vi var regnklädda om man säger så, hade ett regntäcke på henne faktiskt men det regnade inte haha. När vi red ut så gick det superbra, Dusty var pigg och glad! Hon kändes riktigt fin, mjuk i sidorna. Vi travade en bit och hon kändes riktigt fräsch och fin, mjuk i munnen och i sidorna, kändes kanon! Sen skritt-jobbade jag henne lite och hon kändes riktigt riktigt fin, jag är jättenöjd över dagens ridpass! Sen när vi kom hem igen så släppte jag ut henne i hagen och då fick hon även lunch höet. Sen mockade jag och fixade maten till henne + att jag sopade hela stallet, tjusigt blev det! Sen så åkte mamma och jag till Hööks för att köpa foder men då var det slut så får väl hoppas att det kommer i veckan, sen åkte vi till Granngården och köpte foder + en stor säck morötter, hihi :D 
Sen åkte vi hem och åt lite mat, sen åkte mamma och jag till stallet igen och lämnade fodret och så gav jag Dusty lite morötter, min älskling ♥



Kommentarer
Postat av: Mira

sv: så lite så ^^ jadå, dudå? :)

2012-04-23 @ 07:50:07
URL: http://mhansson.blogg.se/
Postat av: Emma - hästblogg

super fin bild:D

2012-04-23 @ 11:33:13
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0