GÄSTBLOGGNING - WILMA

Hejsan alla Amandas läsare. Jag vann ju Veckans blogg så jag får då gästblogga.
Jag heter Wilma och är 12 år. Jag bor i kumla på en liten hästgård. Vi har 3 hästar. Jag rider 2 av dom.

Farina: Farina är min D-ponny. Jag fick henne 1 Maj 2011. Vi har inte tävlat nått än. Men ska börja så snart som möjligt. Hon är riktigt fin i dressyren, och älskar att hoppa.
Hon är en Tysk Ridponny född 2003. Hon är bara 144 cm, men känns mycket större.

Victor: Victor är min lilla B-ponny. Han är bara 5 år. Men jätteduktig. Han har varit på tillridning hos en tjej i sommras [2011]. Sen fick han vila i typ 3 månader, så jag ha ridit han i kanske 2-3 månader bara. Vi ska vara med i DIV 3 för RKK [Ryttarkamraterna Kumla]. Vi har ridit en Pay & Ride på 65,71 % i LC:2. Red även LB:1 då på 59,65%.
Vårat mål är Ungponnychamionatet.

Hoppas att ni kikar in på min blogg - http://poniz.blogg.se och kanske slänger in en kommentar :D

/ Kram Wilma, Victor och Farina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0