She's the only one ♥

Idag har det varit en bra dag, i alla fall så stallet! :D

När jag kom så gick jag in i hagen och pussade på min fina ponny, sen gick jag in i stallet och mockade. La in lite nytt sån, bytte vatten, gjorde insläppmaten och la in den i boxen. Sen packade jag hö och gjorde krafften, när jag var klar med det så tog jag in Dusty för att borsta henne lite!
Borstade av henne lite och då kändes hon lite öm på ett ställe, eller inte öm men jag vet inte haha men jag masserade henne lite över ryggen en kort stund, tror hon tyckte det var skönt! :D Men i alla fall så ryckte jag manen också, den var verkligen tjock och Dusty har sån konstig man för den är såhär fluff haha! Men det blev bra, nöjd tjej här, hihi!
Sen så badade jag henne och det gick bra, skyndade mig så hon inte skulle börja frysa men det gjorde hon ju ändå, pluttan :( Så det var ju bara att spola av henne allt schampo snabbt och sen skrapa av allt vatten med en skrapa och sen samma sak igen så jag fick bort allt schampo extra bra! Sen på med ett fleecetäcke, innetäcke och ett vintertäcke med fleece innuti för vi skulle lasta innan hon fick gå in i boxen och äta. [Dom blir ju typ varma av att äta, så därför fick hon tre täcken på sig för att hålla värmen innan hon skulle gå in, vi tog av vintertäcket sen] 
Lastningen gick bra, när vi skulle gå in första gången så hade jag glömt att ta upp min morotsbit som jag hade i fickan så då backade hon en gång + att jag hade för långt grimskaft, men sen körde vi igen och då gick hon rätt in, min prinsessa ♥ Sen fick hon gå in och äta och så bytte vi täcken på henne och då blev hon varm igen, skönt! Så det har varit en bra dag idag, hon har varit så himla mysig idag, hjärtat ♥

Rörigt inlägg men hoppas ni förstår!

Kommentarer
Postat av: Frida

Så sjukt fina!<3



sv; Du är fin om någon!<3

2012-04-13 @ 22:59:36
URL: http://fridarydbjer.blogg.se/
Postat av: Frida

sv; Never, Never, Neveeeer, höhö<3

2012-04-13 @ 23:17:52
URL: http://fridarydbjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0