STALLDAGEN♥

Hej på er! Idag har det varit en riktit mysig stalldag, åkte dit ungefär till kl 11 och då tog jag in henne direkt och gjorde i ordning henne för en skritt tur ute. Red med Pernilla och Maja som cyklade brevid, mysigt! Jag jobbade henne inte så mycket bara nån gång och då kändes hon riktigt fin, mjuk i sidorna! Hon var jätteduktig, pigg och glad som alltid :D När vi var tillbaka i stallet så tog jag av henne allt och släppte ut henne i hagen utan täcke, förstå vad skönt det borde vara! Sen gick jag in i stallet och gjorde alla stallsysslor vilket tog ganska lång tid, haha men det är roligt ;D

Sen städade jag mitt skåp, vi slängde bara in allt igår för vi var så fruktansvärt trötta så jag gjorde det och tycker det är jätteroligt att städa mitt skåp, vet inte varför men, aja ^^
Sen sopade jag hela stallet så det vart snyggt och sen gick jag ut i hagen för att fylla på lite vatten, dom dricker för fulla muggar just nu så det behövdes! Medans jag väntade på att vattnet skulle bli klart så hade jag en mys-stund med Dusty, hon är så himla go ♥ Hon kommer alltid när jag är påväg mot hagen, så vi hade en mys-stund helt enkelt och sen när vattnet vad klart så pussade jag hejdå och åkte hem. Ville verkligen inte åka hem men nån gång så måste man ju det.. :/
Världens bäst ponny ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

Nu är tävlingen avgjord om den as balla Höök's grimman! Gå in på bloggen och kika om det vart du, om inte så lycka till i nästa tävling!



Kram Fanny - http://hovskrape.blogg.se

2012-04-30 @ 23:09:24
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: e mma

Dusty är verkligen så FIN!! :D

2012-05-01 @ 00:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0