TÄVLINGSPLANER FÖR I ÅR!

I år så ska vi mjukstarta lite med någon LC men kommer hålla oss ganska mycket till LB och köra LA:1 ryttartest någon gång kanske för att träna på programmet lite. Men till sommaren [Om allt går som planerat] så kommer vi starta LA ! :D Jag är anmäld till en nu faktiskt bara för att testa, det är på min födelsedag så då kan det vara lite roligt liksom! Just nu så är jag anmäld till tre tävlingar, ska bli grymt kul! Var så himla länge sedan, det jag måste tänka på bara för att det ska gå någelunda bra är att:
♥ Hålla henne lugn
♥ Försöka få henne att inte bli så spänd [Ställa ifrån eller säga ifrån]
RIDA hela programmet och inte slöa 
Då, om allt det här sitter och hon lyssnar på mig, då kan det nog gå ganska bra hoppas jag på. Men Dusty är ju alltid Dusty hon kan ju se något spöke ;) Kollade på en film från förra året när jag debuterade LA ryttartest.. Katastrof..
Hon var spänd, saktade av i förvända galoppen, hoppade till, var inte i form och ja jag vet inte vad.. Men nu är det ändring på det ! :D

Vi kan blir farliga.. akta er! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0