There is no sunshine, but i smile ♥

Hej på er! Jag har pluggat så det här inlägget kommer ut lite senare än tänkt men bättre sen än aldrig, eller hur var det man sa? :D

Men i alla fall så blev det en promenad med henne, det är ju typ samma sak som att rida ut bara att jag inte sitter på, men jag gick en promenad i alla fall och det gick hur bra som helst! Dusty var så glad, hon gick med nosen i min arm hela tiden, sötnosen ♥ Gick lite i skogen och hon gick å åt lite titt som tätt haha, hon kunde verkligen inte låta bli om man säger så xD Var ute i 45 minuter och innan det så hade jag fixat stallet. Sen när jag kom tillbaks till stallet efter promenaden så borstade jag henne lite och kratsade hovarna. Sen fick hon gå in i boxen och äta, pussade godnatt på henne och åkte hem. Väldigt mysig stalldag om man säger så!
Min snygging ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0