♥ My soulmate

Hej på er! Idag så vilade ju Dusty, så efter jag och mamma hade varit på ÖFK så skjutsade hon dit mig. Så himla härligt att bara gå runt och småfixa, det är så himla kul! Mockade först och fixade maten, sen sopade jag lite bland mina fodertunnor, borstade av dom och plockade iordning lite till där. Sen skurade jag rent Dustys boxvägg som hade fått några fläckar, så nu är det snyggt igen! :D Sen hämtade jag in min älskling och borstade av henne, passade på att rycka manen lite också, det var dags! Sen kom mamma så då pussade jag hejdå och åkte hem igen, en mysig dag idag helt enkelt!
♥ Bilder från idag
*smälter* 
 
 
 
 
mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh Dusty är så fiiin!<3

Svar: Åå tack Ebba! <3
Amanda

2012-08-26 @ 19:56:56
URL: http://sunshineponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0