2:A ADVENT

Hej! Idag tog jag en promenad med Dusty, vi gick ganska raskt eller hur man säger så det blev inte så långt men det räckte. Hon var lite ouppmärksam och kollade runt väldigt mycket och så men jag gjorde lite halter och skulle backa henne och det gör jag genom att jag bara går emot henne och det har alltid funkat jättebra men inte idag haha! Så jag sa åt henne och ''putta'' lite på henne (alltså gick emot henne och backade henne samtidigt) men hon var lite borta, aja men jag sa till henne och sista gången vi backade så lyssnade hon så då gick vi hem igen! Då lyssnade hon väldigt bra oh sänkte huvudet och lyssnade, så som jag vill ha henne! Innan promenaden så borstade jag och myste med henne lite, fick även tid till att frisera henne lite så nu är hon snyggare än snyggast!
finaste knas-Dusty idag →
bästa ponny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0