Dear best friend, please stay in my life forever because you´re one of the best things to ever happen to me ♥

Tjenare! Idag red jag till ridhuset för att jogga Dusty lite, hon är så himla duktig när man ska till ridhuset nu, stannar ingenting som hon gjorde förut, min prinsessa! I alla fall så ville jag ha henne så låg som möjligt och att hon skulle lägga stöd på bettet. Det gick helt ok, hon var lite ''orolig'' i munnen eller vad man ska säga så hon ville inte riktigt lägga stöd på bettet - Bettet är lite för långt också så jag tror det var därför + att jag red med ganska slappa tyglar men hon var ändå mjuk och fin! Lite tjafsig i galoppen och kändes öppen i formen men efter galoppen tog jag tag i kragen och red ordentligt, då blev hon väldigt fin! Kortade tyglarna och då la hon stöd på bettet, det är alltid jag som gör fel haha, tycker så synd om henne då bara :( Men efter det så vart hon jättefin i formen och låg, tog någon galopp mer och var lugn själv och då var hon också jättefin! Gjorde öppnor, slutor och lite skänkelvikningar, hon var fin, speciellt på slutet! Tror ändå sånna här pass ger ganska mycket, hon skummade jättemycket i munnen så det är ju kanon! 
hjärtis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0