Hästar finns inte

Ni kanske har sett på facebook att det finns en sida som heter ''Hästar finns inte'' och att hästar är en frukt som inte finns, från början tyckte jag det var lite roligt att skämta om. Bananer i pjamas och allt vad det är, men det har helt gått överstyr nu. Vad jag har hört så har folk brytit sig in i stall och sprayat ''fruktkött'' på hästen, det är inte okej! Någon/några har lagt upp bilder på någon död häst och skrivit äppelmos, asså då blir det inte roligt längre, vi som älskar hästar tar illa upp, eller i alla fall jag.. Att bryta sig in till en annans häst får man bara inte göra, blir så irriterad på vissa människor som inte kan tänka, det är djur - låt dom vara. Det har gått för långt, just saying.
Vad tycker ni om sidan?

Kommentarer
Postat av: Mariama

håller med om att det har gått förlångt.
Tycker att det är heltfel att vara så taskig mot hästana!

2012-12-16 @ 20:53:00
URL: http://MariamaMbye.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker exakt samma!

2012-12-17 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0