Impossible

Hej på er! Idag red jag ut med Pernilla, det var supermysigt! Vi red runt guttersboda, har inte ridit där på jättelånge så vi tog den svängen idag. Det var faktiskt bra underlag på vissa ställen så jag kunde trava också. Idag var hon lite spooky som jag kallar det, alltså att hon är lite tittig och spänd typ. Jobbade henne lite och försökte så henne låg men hon var nog för spänd för att få henne så som jag ville men istället jobbade jag henne en längre bit, travade också och hon kändes fin! När vi var vid en grusväg skulle pernilla kolla något på sin mobil och då tänkte jag att jag kunde jobba ner henne i formen i halten men då efter ett tag tyckte hon inte som jag haha och börjde köra upp huvudet och greja så jag ryggade henne lite och var på det igen men hon ville verkligen inte försökte säga till henne men tror inte det blev så mycket bättre faktiskt haha! Efter det blev hon väldigt kvick hela hon så jag travade henne lite och hon var väldigt fin då! Så jag är ändå nöjd! :D Sen skrittade vi hem igen!
mitt allt 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Annars kan man kalla det stittig alltså en blandning av tittig och spänd xD <333333

Svar: hahahhaha Cajsaa, den var bra! :D<33333333
Amanda

2012-12-18 @ 22:37:57
URL: http://jenneforscajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0