SUMMER PARADISE

Gamla goa tider, vi har utvecklats en del! Hoppas jag ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så fina! Jag älskar dustys färg, den är så annorlunda/häftig ;) Det är jättekul att följa er på bloggen och jag tycker att ni har utvecklats mycket på ganska kort tid :) jag har en fråga, hur lång är du och hur hög är Dusty?

Svar: Svarar i ett inlägg!
Amanda

2012-12-19 @ 15:58:43
Postat av: sara

Åh vilken härlig video!
Jag undrar har du någon i din ridklubb som du har som förebild?(ryttare) typ en ponny ryttare elr storhäst ryttare som bara är några år äldre än du?:)
Super bra blogg hörredu!!:))

Svar: Åh tack så mycket! Jag svarar i ett linlägg! :D
Amanda

2012-12-20 @ 17:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0