Hey I heard you were a wild one !

Vart är alla kommentarer hörrni ? Ni var ju så himla duktiga på det förut ! Jag saknar dom..

Idag hoppade ju jag och Dusty och det gick ganska bra, när jag värmde upp henne så var hon riktigt fin i formen och jobbade på väldigt bra tyckte jag ! Jobbade henne i låg form mest och gjorde lite volter, halter övergångar  och lite sånt, och hon kändes pigg och glad, som alltid ! :D I galoppen var hon också jättefin, mjuk och avslappnad. Sen när jag började hoppa så tyckte hon att det var svinkul och vart jätteglad ! Kanske lite för glad så hon sprang lite efter hindret så jag fick ta tag lite i henne för att få stopp på henne men annars gick det bra, hoppade lite studs som jag skrev i ett annat inlägg och jag tror hon tycker det är superkul, hihi ! Dom två sisita gångerna så vart hon inte lika pigg och stark så då blev det mycket bättre och då avslutade jag hoppandet och galopperade henne lite och hon var sjukt fin ! Och sen travade jag va henne också och det var så hon var riktigt fin asså, så nöjd med henne !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0