Stalldagen idag..♥ [19 Februari 2012]

Hej på er ! Idag så åkte jag till stallet ungefär vid kl 10.00 och då började jag med att hälsa på min älskade ♥ Sen började jag med att mocka, byta vatten och lägga in insläpps hö. + att jag gjorde rent krubban ^^ Sen packade jag hö och gjorde krafften, sen tog jag in henne och började borsta på henne lite, i början när hon stog på gången så var hon väldigt stissig för hon såg jättemycket saker och det var en häst lös på banan, men jag höll mig lugn och det smittade nog av sig väldigt fort för sen blev hon cool-lugn ! Men i alla fall så lindade jag frambenen och satte på boots fram + bakskydd. Sen tränsade jag och hoppde upp barbacka och skrittade iväg till banan. Skrittade fram ungefär 15 minuter och sen jobbade jag henne och hon var väldigt  fin i munnen och formen kändes ruskigt fin måste jag få säga men jag vet inte hur det ser ut från marken haha ;D Men i alla fall så gjorde jag lite halter och volter och lite sånt, sen var jag tvungen att trava lite så det gjorde jag ! Gosseponny, hon var så duktig ! :D
Pernilla tog lite kort på oss också så här kommer dom ! ^^ [Och jag har överdrag så jag inte skulle frysa hihi]





älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

mysigt med barbacka:D

2012-02-19 @ 20:14:42
URL: http://crystallheart.blogg.se/
Postat av: Maja

Vad fina ni är tillsammans! :)

2012-02-20 @ 08:03:02
URL: http://hrfryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0