You stole my heart ♥.. [Din lilla tjuv..hihi]

Dagens började med att jag och mamma åkte på dressyrträff med klubben sen åkte vi vidare till Emma och hälsade på hennes supersöta pållar !

Sen åkte vi till stallet där mamma släppte av mig för hon skulle åka och köpa lite foder och sånt, så medans gjorde jag stallet. Sen tog jag in min underbara Dusty och borstade henne och satte på henne all utrustning. Och hon var så himla lugn när hon stog där, sov nästan pluttan ♥ Sen gick jag och Sofia till ridhuset och red. Skrittade henne lite på lång tygel och sen började jag korta upp dom och jag kände redan från början att hon var loss i ganachen så det behövde jag inte hålla på att pilla med idag ^^ Men i skritten så gjorde jag volter, halter och lite serpentiner och hon var riktigt fin ! Lätt och mjuk i munnen. Sen började jag trava lite smått, och varierade formen lite. Och hon var riktigt fin ! Gjorde samma sak som i skritten fast nu gjorde jag lite skänkelvikningar också och dom var superbra så jag är grymt nöjd ! :D Sen galopperade jag ju såklart, och den var också superfin gjorde lite övergångar, galopp skritt - skritt galopp, ni fattar ;) Och det funkade kalasbra, hon lyssnade väldigt bra måste jag säga och fina galoppfattningar var det verkligen, så jag är as nöjd ! :D
Bästa pållen♥ Bättre finns inte..

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: tack! :D

2012-02-05 @ 20:55:41
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0