I have seen beautiful things, but you the most beautiful I ever seen ♥

Idag skulle jag ju rida ut men det blev inte så, mamma tyckte att jag skulle rida på banan för det höll på att bli mörkt så då gjorde jag det.

Banan var helt okej idag, så jag travade en del och lite galopp ! I början var hon lite vad ska man säga pigg och glad och vi missförstog varandra lite för jag tänkte att jag skulle testa att göra framdelsvändning med henne men det blev inte så bra så jag gjorde massor med volter och den där serpentin-övningen ! Och det gick jättebra, fick verkligen stöd i handen så jag började trava lite och hon var grymt fin i formen stundtals när jag fick den där ''feelingen'' i henne och vilken trav hon fick då asså, shit! Jätte luftig blev hon, och då var formen prima verkligen !
Sen testade jag att fatta galopp i några steg bara och första gången så red jag lite slarvigt så då åkte formen upp men andra gången så satte hon sig på bakbenen och verkligen tog i och flög iväg haha !
Så jag är jättejättenöjd över min älskling idag♥
Första träningen :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0