I wish nothing but the best, for you ♥

Träningen idag gick sjuuukt bra ! Är verkligen grymt nöjd !

Började med att värma upp henne såklart och hon kändes lugn redan från början, så det var jätteskönt. Skrittade henne lite på volter och sedan började jag trava och göra lite övergångar mellan skritt och trav sen när träningen började så travade jag först lite på en volt och gjorde lite volter i volten och idag kunde jag sitta ner och verkligen rida med sätet, vilket var jättekönt att äntligen kunna sitta ner i sadeln ! Sen fattade vi galopp och försökte få en lugn och avslappnad galopp och jag tyckte hon gjorde det bra. Sen tränade vi på förvänd galopp idag ! Det var jätteroligt, men kämpigt ! Fick verkligen driva varje steg men bra blev det tillslut ! Sen skulle vi fatta förvänd galopp i volten [Alltså om jag rider i vänster varv så ska jag fatta höger galopp]. Och shit vad hon tog i, hon verkligen satte bakbenen under sig och hoppade iväg nästan haha, så jag är grymt nöjd idag ! Traven var prima och galoppen också, så lugn och avslappnad !
Inga bilder eller filmer, mamma glömde kameran. Men jag bjuder på två tävlingsbilder !
jag älskar dig mest av allt, underbara ponny ♥

Kommentarer
Postat av: erika - dressyrryttare som satsar!

Va fina ni är :D<3

2012-01-18 @ 20:50:08
URL: http://dressyrbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0