When life gives you a hundred reasons to cry, show that you have thousand reasons to smile ♥

Idag fick Dusty vila, skönt tyckte hon nog ! ^^

Stalldagen började med att jag mockade, la in insläppshö och bytte vatten. Sen tog jag in min älskling från hagen, hon var så söt ! :D Sen ställde jag henne i spolspiltan och borstade henne lite och självklart myste vi lite också ♥ Sen fick hon gå in i boxen och äta och medans hon gjorde det så packade jag hö och gjorde betfor och krafft + att jag sopade hela stallet ^^ Sen pussade jag godnatt till Dusty och nu sitter jag här och har pratat lite med Emma på facebook, om lite roliga saker - men det är en hemlis än så länge ! :D
♥ foto : Emma Persson

Kommentarer
Postat av: Emma

fin bild:) hur gammal är Dusty?

2012-01-22 @ 14:41:52
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0