HEMMA NU

Hej på er! Nu är jag hemma från Spanien och stallet! Min dag började redan 02.45 då var det upp och göra sig i ordning och sen sätta sig i bilen för att åka till flygplatsen, sen efter en stund fick vi gå in i flygplanet. Var så himla  hyper för att jag skulle få träffa Dusty, asså det var en så härlig känsla, att få se sin egna ponny efter 1 vecka 
Planet landade hea 40 minuter tidigare än vad det skulle och det var ju bara bättre, ju fortare desto snabbare kommer jag till Dusty tänkte jag! ^^ Var hemma i huset vid kvart i tolv och var i stallet vid 12 tror jag, snabb tjej! :D Sprang ut till Dusty som stog i sommarhagen och åt gräs, så som jag har längtat efter henne, ibland kunde jag inte hålla tårarna inne för att jag saknat henne så men idag så fick jag äntligen träffa henne ♥ Det var så härligt att se henne igen, men magen, öjöj! Hon har blivit så tjock men jag får försöka rida bort den ^^
Gick in i stallet sedan och pratade med dom som var i stallet, roligt att se dom också! Sen började jag mocka och göra i ordning boxen, lägga in maten osv. Sen gick jag och hämtade min finaste ponny i hagen! Borstade henne lite och gosade med henne, hon såg så snopen ut som att hon hörde någnting bakom sig men i alla fall när jag var klar så tog jag tt grimskaft för att gå en liten promenix med henne! Det var inge vidare väder så jag tänkte att jag kunde gå någon timme ändå men det kom massor med broms och mygg så jag gick en kortis i skogen, supermysigt var det men man märkte att hon tyckte det var jobbigt men hon var ändå så ''lydig'' eller hur man ska säga, gick med sänkt nacke och lyssnade riktigt riktigt bra! Då fick hon godis och massor med beröm! :D Sen gick jag in på banan för att springa lite som man gör på utställning för att checka av lite, det funkade riktigt bra faktiskt! Sen gick jag in i stallet, borstade av henne lite igen och sedan släppte jag ut henne i hagen igen och pussade hejdå 
bilderna är från idag på min lilla blöta fina ponny♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv; tack :)
va gärna med:
http://orksryttarna.blogg.se/2012/july/tavlinng.html
:D

Svar: Jag vill vara med ! Men det går inte att klicka på länken :((
Amanda

2012-07-01 @ 22:38:51
URL: http://orksryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0