i'm only miss you when i'm breathing ♥

Tjeeena! Idag har det varit en toppendag i stallet, skrattat massor med bästa Maja och Dusty har skött sig otroligt bra idag igen!

När jag kom till stallet pussade jag på min älskling, sen gick jag in i stallet och gjorde krafften, packade hö och mockade. När jag hade mockat klart och lagt in lite nytt spån så började det regna och vi var ju klara så vi gick ut lite snabbt och hämtade dom! Borstade rent henne ordentligt, skruttan hade rullat sig så hon var lite lerig men när jag hade borstat klart var allt borta. Sen på med benskydd, sadel, ländtäcke + träns sen red vi ut en sväng!
Det regnade så när vi precis skulle skritta iväg så vet jag inte hur Dusty gick, huvudet på sne och hon var överallt kändes det som men sen hittade hon ett läge där hon var bekväm, hon ville ju inte gå imot regnet eller vad man ska säga men det blev bättre! Skrittade mest lite trav, till en början på den vanliga rundan, sen red vi in i skogen på en stig där vi travade lite - Hon var jättefin! Jag hade det tredelade bettet med fasta ringar och jag har inte ridit så mycket med det så blev lite förvånad över att hon var så fin!
Men i alla fall så travade vi där och skrittade vidare till Guttersboda, skrattade så himla mycket, du är för bra Maja! När vi hade skrittat en bit så travade vi lite igen, hon var lika fin här! Superfin i formen, duktiga ponnyn ♥ Skrittade hem igen på samma väg som vi red dit på fast åt andra hållet, hon var så duktig! När vi kom hem så tog jag av henne allt, borstade av henne och sen på med fleecetäcke & regntäcke. Smörjde alla saker och sen städade jag mitt skåp lite, sa till mamma igår att släng in allt bara så det gjorde hon haha! Jag älskar att städa mitt skåp, synd att jag inte får göra det så ofta.. Sen kom mamma och så åkte vi hem men innan det så sa jag hejdå till min älskling och sen åkte vi!
min fina ponny ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

ni är så himla fina!



btw, är igång på min blogg igen. Ta gärna en titt :D <33333333333333333333333

2012-06-03 @ 23:00:42
URL: http://llouiseericsson.blogg.se/
Postat av: ellenmolin - satsande travtjej

skicka till [email protected] :)

2012-06-04 @ 07:33:46
URL: http://resultoflove.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

finisar:D <3

2012-06-04 @ 21:10:15
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0