I'm feeling great, i'm feeling awesome, let me explain: YOU are the reason ♥

När jag kom till stallet idag så började jag såklart med att hälsa på min älskling i hagen ♥ Sen gick jag in i stallet och började mocka, gjorde i ordning boxen helt enkelt! Sen packade jag hö och gjorde krafften. Sen gick jag och hämtade Dusty i hagen, borstade henne jättelänge, myyys! Sen lindade jag benen, sadlade och tränsade henne, sen bar det av till banan.

♥ DUSTY: Jag kan bara förklara min ponny med ett ord, G R Y M ♥ Asså hon var så sjukt fin idag, åå så fin hon var! Men nu ska jag sluta att berömma henne och berätta lite om passet istället ^^  Började med att skritta fram lite, sen kortade jag upp tyglarna och jobba henne. Jobbade på volter och hon var helt okej fin, kunde vart finare om jag jobbade lite längre med skritten men jag började trava och GOSSHHHH vad fin hon var! Gjorde lite halter och sånt och hon var superduperfin, kunde verkligen sitta och driva och hon var verkligen i balans idag, och ja, vad ska jag säga gick helt awesome! Galoppfattningarna var också bra, ja jag är jättejättenöjd idag !

♥ BONNIE: I början var hon helt haha, hon ville inte som jag och jag ville inte som hon. Jag försökte lirka och hålla på och hon gav sig så tillslut så vart hon jättefin! 

Så jag är superdupernöjd idag, Dusty var helt amazing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0