Såhär gör du!

Det var någon som undrade hur man bäddar in videoklipp från SVT's ponnyakuten så jag tänkte visa det med hjälp av bilder :

1. Ser ni där det står ''bädda in'', där trycker du!

2. Då komemr det se ut såhär när du trycker på den!

3. När du har tryckt på den så kan ni välja storlek på videon, jag brukar ha på stort förmat för det funkar bäst på min blogg!

4. Sen trycker du på kopiera kod och sen lägger du in den i HTML, och sen plupp så är den där ! :D

Svårare än då är det inte! Så nu kan ni lägga upp hur många som helst!
Hoppas ni förstog, annars så får ni fråga.

Kommentarer
Postat av: Louise

va med och tävla om en bildlänk i min bloggmeny! :D

<33333333333333333333333

2012-03-24 @ 19:38:56
URL: http://llouiseericsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0