STALLDAGEN♥ [Dusty vilade]

Jag var inte i stallet alls länge idag :( När jag hade sålt fika med min kompis så åkte jag direkt till stallet och då började jag med att hälsa på min älskling i hagen ♥ Sen fixade jag i ordning boxen och sen gjorde jag maten, sen gick jag och gosade lite med Dusty i hagen sen lunchfodrade jag alla hästarna, sen pussade jag på Dusty och gav henne massa morötter sen åkte jag hem igen! Hon var inte ett dugg lerig elelr något så jag behövde inte borsta henne :) Imorrn kanske det blir hoppträning eller mer markarbete tror jag, så det ska bli kul ! :D
Vi hörs, ha det bra!
världens b ä s t a ponny ♥

Kommentarer
Postat av: Tuva

sv; tack bästa!!!:*<3<3<3<3<3<3<3

2012-03-17 @ 21:17:20
URL: http://cavallii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0