Åsiktsinlägg

Asså jag är inte bra på att skriva åsiktsinlägg eller så men jag tänkte att jag skulle försöka lite ^^

Nu undrar säkert vad jag har på hjärtat just nu och det jag har tänkt på är att när man är på stora tävlingar, till exempel på Götebog Horse Show, då när det är prisutdelning då tar alla killar av sig hjälmarna, asså igentligen om man ska tänka lite ordentligt så OM hästarna skulle bli rädda, jag säger inte att dom kanske blir det men OM så kan det gå riktigt illa om dom ramlar av eller så, inte så kul :(
Jag undrar lite varför dom gör så igentligen, är det typ för att ''hylla'' den som vinner eller något, jag har ingen aning faktiskt men. Man vill ju inte att som ska skada sig för man vill ju se dom på alla tävlingar ! Men min stora fråga är VARFÖR dom tar av hjälmarna, hmm, får fundera lite på det.


[Ursäkta den stora texten med det gick inte att ändra]

Kommentarer
Postat av: Camilla

Asså det ja vet om det där är inte mkt, men har för mig att den handlar om artighet, att man lyfter av hatten/hjälmen, inte sitter med mössa vid bordet elr ja så :P

2012-03-05 @ 16:58:10
URL: http://meaglin.blogg.se/
Postat av: vira

Hej, jag tycker att du har rätt. Jag har arbetat där som funktionär och det är många som även värmer upp utan hjälm...

2012-03-05 @ 19:03:45
URL: http://viras.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej snygging!

Missa inte dagens blogg hos mig.

Hade vart FETT NICE om du va med :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment

2012-03-05 @ 23:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0