You are my other half, my dear ♥

Idag slutade jag tidigare än vad jag skulle, slutade 13.10 istället för 14.00, hur skönt ? :D Så idag var jag i stallet runt kl 2 och då började jag med att hälsa på Dusty i hagen sen gick jag in i stallet för att mocka, packa hö, byta vatten, göra krafft och sopa lite. Sen gick jag ut u hagen igen och hämtade min älskling ♥
Skulle ju rida med Cassandra så vi borstade av pållarna och satte på sadeln och träset + benskydd, sen så red vi ut ett tag, var jättemysigt! Dusty skötte sig exemplariskt! Hon såg lite spöken när vi red hem och var lite spänd i traven ibland bara men annars så var hon superduperduktig! Sen när vi hade varit ute i 45 minuter ungefär så red jag in på banan en kortis för att galoppera lite, vi skritta mest och travade lite när vi red ut och det finns inte så många ställen att galoppera på ute så det fick bli på banan. Galoppen kändes superfin, hon fick galoppera i sitt tempo och jag satt i lättsits. Hon var väldigt avspallnad! Jag är supernöjd! Hon var så himla duktig, älskade ponny ♥

Kommentarer
Postat av: AllroundHästarna

Hej! Gör du länkbyten? Isf är vi väldigt intresserade eftersom din blogg är så himla bra! :)



kram!

2012-03-20 @ 20:44:45
URL: http://allroundhastarna.blogg.se/
Postat av: AllroundHästarna

SV; Okej synd :( Vi har redan varandra på bloglovin! :)

2012-03-20 @ 20:47:54
URL: http://allroundhastarna.blogg.se/
Postat av: Kajza

Jättefin ponny, och söt blogg!

Intresserad av ett bloglovinbyte??

2012-03-21 @ 14:38:19
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0