Dagen, då min dröm blev till verklighet ♥

Det var en tjej som ville att jag skulle skriva om när vi köpte Dusty så here we go!
Det var den 25 Februari, då drömmen blev till verklighet ♥

Jag glömmer aldrig den dagen! Det var verkligen det bäta dagen i mitt liv! Jag, mamma och min gamla ridlärare åke hemifrån kl 6 på morgonen för att styra bilen mot Göteborg, efter några förväntansfulla timmar i bilen så var vi äntligen framme, Dusty stog uppställd i stallet. Vi borstade henne lite, gosade och ja, tror jag mest stog och kollade på henne, det var helt magiskt! 

Sen lastade vi in henne i transporten och åkte för att veterinärbesikta henne! 



Sen när veterinärbesiktningen var klar så skrev vi lite papper, sen lastade vi och åkte hem med EN PONNY IBAK! :D Det är ju en bit från Göteborg till Örebro så vi stannade ibland och kollade till henne och gav henne vatten, hon stod jättelugnt, så skönt! Sen åkte vi hem till stallet, ställde in henne i henens box och kollade till henne, så ja, så gick det till! :D 
första ''riktiga'' dagen mer henne! :D



finaste ponnyn ♥

Trackback
RSS 2.0